single post

שינוע חומרים מסוכנים

בזכות שינוע חומרים מסוכנים תוכלו להפטר מפסולת רעילה – ולשמור על בריאות העובדים ואיכות הסביבה. אכן, לאורך השנים האחרונות יותר ויותר עסקים, מפעלים ובתי חולים ומרפאות מייצרים פסולת רעילה. במקביל לכך, נמלי תעופה ואתרים רבים אחרים נעזרים בדלקים שונים לצורך ביצוע העבודות השוטפות שלהם. מעוניינים להיפטר מחומרים אלו או להוביל אותם למקומות אחרים? חברת GMS Technology תשנע עבורכם את החומרים המסוכנים ליעד הרלוונטי. וזאת, על פי התקנות והנהלים המחמירים ביותר.

מה חשוב לדעת על שינוע חומרים מסוכנים?
למרות המאמצים שלנו לשמור על סביבת מגורים ועבודה נקיים, נדמה שעסקים רבים ימשיכו להיעזר בחומרים מסוכנים. עם זאת, וכדי שנוכל לצמצמם ככל הניתן את רמת התחלואה והפגיעה באיכות הסביבה לכדי מינימום, עלינו לפעול בהתאם לנהלים מחמירים; נהלים אשר יתרמו רבות גם לעתיד ילדינו. פעולות אלו כוללות, בין היתר, שינוע חומרים מסוכנים אחראי, מוקפד ומקצועי.

בבואכם להתעניין בשינוע חומרים כדוגמת דלק או גזים וכימיקלים אחרים, מומלץ לקרוא את הנקודות החשובות הבאות:

משרד התחבורה רבע מספר תקנות המאפשרות שינוע חומרים מסוכנים על כבישי הארץ. במסגרת תקנות אלו, על הנהג והרכב להחזיק בהיתר וברישוי הרלוונטיים לצורך ביצוע העבודה. כדי לקבל היתרים אלו, על הרכב לעבור בדיקות תקופתיות; בדיקות במהלכן כלי התחבורה יישלח למעבדה מוסמכת.
בנוסף לכך, על הנהג להשתתף בקורס ייעודי ובהתאם לחומר אותו הוא מאור לשנע. במקביל, עליו לעבור ריענון פעם בשנתיים. את הקורס מעביר, בדרך כלל, המוסד לבטיחות וגהות.
לאורך שינוע החומרים, יש להתקין על הרכב שלטים המעידים על אופי המטען. וזאת, לצד קוד להפעלת חירום במקרים בלתי צפויים.
במקביל, על הרכב להחזיק במערכת שליטה בה הנהג יוכל להשתמש לאורך שינוע החומרים.
שינוע חומרים מסוכנים – לבצע את המשימה תוך שמירה על הנהלים
לאור כל הדגשים הללו, אין ספק ששינוע חומרים מסוכנים היא משימה חשובה ומורכבת ביותר. מחפשים אחר חברה המבצעת שירותים אלו? חברת GMS Technology מתמחה במשימות אלו. וזאת, בהתאם לתקנות של משרד התחבורה. מעבר לכך, אנו מעסיקים את הנהגים המקצועיים והכשירים ביותר לביצוע הובלת החומרים ליעדם – תוך שמירה על סטנדרט עבודה מרשים.

שינוע חומרים מסוכנים – לבצע את המשימה תוך שמירה על הנהלים

פינוי ושינוע חומרים מסוכנים
פינוי חומרים מסוכנים הינו חיוני בעבור מגוון רחב של מפעלים, מעבדות ועסקים שונים רבים. על מנת לוודא כי משימה זו תושלם בצורה המקצועית ביותר, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברתGMS Technology כבר היום. חברתנו בעלת ניסיון רב בתחום ותשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה, ייעוץ וטיפול בחומרים מסוכנים אשר מעורבים בתהליך עבודתכם.

פינוי חומרים מסוכנים על ידי אנשי מקצוע מיומנים
חומרים מסוכנים בהגדרתם הינם כל מוצק, נוזל או גז אשר עשוי להזיק לבני האדם, לבעלי החיים, לצמחים, לרכוש או לסביבה. פינוי חומרים מסוכנים אשר מהווים את תוצר עבודתכם הינו חיוני, זאת מתוך מטרה לשמור על סביבה נקייה ובטוחה בעבור כל הנוכחים בה. חשוב לציין כי משימה זו הינה מורכבת ודורשת את מעורבותם של אנשי המקצוע המיומנים ביותר, זאת על מנת שהמשימה תוכל להסתיים בצורה הבטוחה והיעילה ביותר.

פינוי ושינוע של חומרים אלו חייב להתבצע בהתאמה מלאה לתקנות שנועדו לשמור על בטיחות מירבית. כך שגם כלי הרכב ומיכלי האחסון לאותם חומרים חייבים לעמוד בסטנדרט הגבוה ביותר ולהתאים בצורה מדויקת לסוג החומרים אותם יפנו.

זכרו כי במידה ואין משימה זו תתבצע על ידי אנשי המקצוע הנכונים, הרי שאתם עלולים להסתכן בדליפה של חומרים מסוכנים בכל שלב. עשו את הבחירה הנכונה בעבורכם ובעבור איכות הסביבה והאנשים שסביבכם ובחרו אך ורק בחברה מנוסה אשר תוכל להעמיד לרשותכם את אנשי המקצוע המנוסים המיומנים ביותר אשר השלימו בהצלחה את הכשרתם.

מענה בהתאמה אישית לצרכי הלקוח
חברת GMS Technology עומדת לשירותכם בכל ותסייע בהתאמת שירותיה המגוונים לצרכים שלכם. צוות העובדים המקצועי שלנו יסייע לכם בפינוי או אחסון של חומרים מסוכנים, זאת בהלימה עם החוק ובצורה הבטוחה והמסודרת ביותר. חברתנו מקפידה על ביצוע עבודה מקצועית ומדויקת בעבור כל לקוח, זאת תוך שמירה על סטנדרט עבודה גבוה וחסר פשרות.

עמודי האתר
SOCIAL SHARE