single post

אחסון חומרים מסוכנים

אחסון חומרים מסוכנים יתבצע אך ורק על ידי אנשי מקצוע מנוסים אשר עברו את ההכשרה המתאימה לכך. בין אם מדובר במפעלים, עסקים, קופות חולים, נמלי תעופה ועוד, עובדים רבים נעזרים בחומרים מסוכנים. חומרים אלו מתייחסים, בין היתר, אל דלקים, פסולת רפואית ועוד הנושאים מאפיינים שונים בעלי השפעה רבה על סביבה. לצד שינוע חומרים מסוכנים אלו אל יעדם, יש לאחסן אותם כנדרש. מהם התקנים לאחסון חומרים מסוכנים? מי רשאי לאחסן אותם? חברת GMS Technology תדע לענות על שאלות אלו ועוד וכמובן – לבצע את האחסון על הצד הטוב ביותר.

אחסון חומרים מסוכנים יתבצע לפי הנהלים
מעוניינים להפטר מפסולת כימית או רפואית? ברצונכם לשנע חומרים מסוכנים מנקודה אחת לשנייה? כדי לבצע משימות אלו היטב, על נהגים מנוסים להוביל את החומרים ליעד. וזאת, בהתאם לחוקים שנקבעו על ידי המשרדים הממשלתיים. מעבר לכך, ובסיומה של הנסיעה, יש לאחסן את החומרים כראוי. כל זאת, לפי תקנות הבטיחות שנקבעו בחוק. למה הכוונה? המשרד להגנת הסביבה, כיבוי אש, פיקוד העורף ועוד העלו דרישות לפיהן כל חברה ועסק צריכים לאחסן חומרים מסוכנים.

אופן אחסון החומרים מושפע ממספר גורמים עיקריים. ראשית, לסוג המבנה יש תפקיד מכריע באחסון חומרים אלו. במילים אחרות, על המבנה הרלוונטי להיות מאוורר. בנוסף, בתוכו תותקן תאורת חירום אשר מוגנת מפני סכנת התפוצצות. בנוסף לכך, על החומרים להיות מאוחסנים בבידוד. במילים אחרות, כאשר מדובר בפסולת מסוכנת או שמא מדובר ברעלים, יהיה צורך לאחסן אותם בתוך אריזות סגורות. וזאת, כאשר החומרים אינם נמצאים במגע עם חומרים רעילים או נפיצים אחרים.

חשוב לקחת בחשבון את מצב הצבירה של כל חומר. כלומר, בין אם הוא נוזלי או מוצק, יהיה לאחסן אותו לפי הנהלים תוך הפרדה מוחלטת אחד מהשני ולפי גיליון הבטיחות.

הנחיות בטיחות לאחסון מרכזי של כימיקלים
החל משינוע בטוח של חומרים מסוכנים ועד האחסון שלהם בהתאם להוראות, יש לבצע זאת תוך אחריות, הבנה וניסיון רב. כל זאת ועוד תוכלו לקבל מחברת GMS Technology. צוות עובדי החברה מחזיקים בניסיון ובהכשרה הדרושים לביצוע עבודות חשובות אלו – תוך שימוש בציוד המתקדם ביותר ועמידה בכל התקנים המחמירים. מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט שלנו, להתרשם משירותינו האיכותיים ולקבוע פגישת ייעוץ בהקדם.

אחסון חומרים מסוכנים יתבצע לפי הנהלים

אחסון חומרים מסוכנים – אחריות רבה
זכרו כי אחסון חומרים מסוכנים חייבת להתבצע על ידי אנשי מקצוע מיומנים אשר מוסמכים להשלמת משימה זו. זהו תחום אשר עמוס באחריות רבה ודורש כי רק אנשים אשר למדו והכירו את התחום לעומק, יהיו בעל המיומנויות והכישורים הנדרשים לשם טיפול בטיחותי ומדויק בחומרים אלו. חברת GMS Technology מעמידה לרשותכם את שירותיה המיומנים ותסייע באחסון של חומרים מסוכנים, הובלה ושינוע שלהם בעת בצורך, כל זאת בהתאמה מלאה ללשון החוק ותוך נקיטה בכל אמצעי הבטיחות הדרושים.

אחסון חומרים מסוכנים בצורה בטוחה
תחומים שונים בתעשייה עובדים עם חומרים מסוכנים או מביאים לייצורם במהלך עבודתם השוטפת. אין ספק כי טיפול בחומרים שכאלו דורש את מעורבותם של אנשי מקצוע מוסמכים ומנוסים אשר מכירים את שלבי העבודה הנדרשים בעת אחסון חומרים מסוכנים ויכולים להשלים את המשימה בצורה הבטוחה ביותר. ביצוע משימה זו באופן הבטיחותי ביותר יתאפשר בעת שמירה על הכללים הבאים:

מיקום מחסן החומרים חייב להיות מרוחק ממתקנים אחרים, מבני ייצור, מאגרי דלק, משרדים וחדרי אוכל. חשוב מאוד לבודד את המחסן על מנת לשמור על בטיחותם של האנשים שנמצאים בסביבתו.
חשוב מאוד למגן את המחסנים הללו מפני פגיעות שונות, לרבות מזג האוויר. יש לשקול את מיקומם והדרכים השונות למגן אותם מפני מי גשם ושיטפונות, קרינת שמש ישירה ואפילו ברקים.
זכרו כי מיכלי האחסון צריכים להתאים באופן מדויק לסוג החומרים המסוכנים אותם עתידים לאחסן. התאמה מדויקת תהיה זו שתמנע דליפות ונזילות של החומר המסוכן.
GMS Technology – בוחרים בבטיחות מירבית
כל עיסוק הנוגע לחומרים מסוכנים דורש את מעורבותם של אנשי המקצוע המוסמכים לכך אשר עברו הכשרה מקיפה בתחום. כך שבעת פנייה אל חברת GMS Technology, אתם למעשה מבטיחים כי כלל הטיפול, אחסון ושינוע של החומרים המסוכנים יתבצע על ידי המקצוענים שבתחום. חברתנו מקפידה לעבוד על פי הנהלים הקבועים בחוק ועושה זאת בצורה מסודרת ומבוקרת, כך שהמשימה תושלם על הצד הטוב ביותר.

עמודי האתר
SOCIAL SHARE