single post

בניית מכונות לתעשייה

בניית מכונות לתעשייה הינה עולם ומלואו: בין אם מדובר בתעשיית המתכת, תעשיית הפלסטיק ועוד, כדי שהתוצר הסופי יעמוד בדרישות הלקוח יש לפעול בהתאם למספר שלבים עיקריים. מעוניינים במכונה אוטומטית המשמשת לכיפוף בחום? זקוקים למכונה להזנת קפיצים? כך או כך, צוות עובדי GMS Technology ישמחו לסייע לכם: החל משלב התכנון, הביצוע ועד שלב הייצור של המכונה.

בניית מכונות לתעשייה: לפעול בהתאם לצרכי הלקוח
החל מתעשיית הדפוס, הפלדה, העיבוד השבבי ועד תעשיית המזון והרפואה – ישראל הינה מעצמה המבטיחה טכנולוגיה ופתרונות ייצור ומכונות מתקדמים; פתרונות בזכותם ניתן לבצע מגוון פעולות עדינות ומורכבות. זקוקים למכונה אותה תפעילו באופן ידני? מחפשים אחר מכונה בעלת רמת פיקוד אוטומטי? אם אתם מעוניינים שייבנו עבורכם מכונה, עלייכם להגדיר מספר פרמטרים עיקריים לכך:

ראשית כל, עליכם לקבוע מי יתפעל את המכונה: האם מדובר בגורם אחד או שמא מספר מקורות כוח יפעילו אותה? בנוסף, חשוב לקבוע את מהירות התנועות של המכונה כמו גם את רמת הדיוק לסוג העבודה המבוקשת. בהתאם לכל אלו, ניתן יהיה לאפיין את המכונה כחשמלית, הידראולית או אחרת.
מהו סוג התעשייה עבורו מיועדת המכונה? בין אם מדובר בתעשיית הפלסטיק, המזון, הדפוס או סוגי תעשיות אחרים – יש להתאים את המכונה למפעל או לענף אליהם אתם משתייכים.
ועוד
בהתאם לכל אלו, חשוב לבחור בחברה המקצועית ביותר לצורך בניית המכונה. מחפשים אחר חברה מנוסה ואיכותית? כדי להגיע אל הכתבות הנכונה, עליכם להקפיד על מספר נקודות חשובות. מה הן כוללות? בין היתר, את צוות החברה. כלומר, על צוות עובדי החברה להיות לכלול מהנדסים, מכונאים, יועצים ועוד; עובדים בעלייה השקפת עולם רחבה אשר יידעו לתכנן את המכונה ולבנות אותו בהתאם לצרכים שלכם.

ייצור והרכבת מכונות לתעשייה
כדי להכין את המוצר האיכותי ביותר ולהוציא אותו למדפים בהקדם, יש לבנות את המכונה המתקדמת והמקצועית ביותר. בשל כך, מומלץ לשתף פעולה עם GMS Technology. אנו מתמחים בבניית מכונות כמו גם בתחזוקה ובתיקון שלהן. וזאת, תוך ניהולו של צוות רחב ומנוסה אשר יידע להוציא אל הפועל את הרצונות שלכם.

בניית מכונות
בניית מכונות בהתאם לדרישות הלקוח דורשת מיומנות, חשיבה רב-מערכתית וניסיון. עובדים בתעשיית המזון או הרפואה? ברצונכם לפתח ולבנות מכונה שתסייע לכם בפס הייצור שלכם? כדי לעמוד בתחרות, לשמור על יתרון וכמובן – לפתח מוצרים שישמרו על איכות הסביבה, אתם מוזמנים לפנות אל חברת GMS Technology. אנו נספק נבנה עבורכם את המוצר המתאים לצרכי העבודה שלכם. וזאת, תוך עמידה בתקנים הבינלאומיים.

כיצד ניתן למיין את המושג בניית מכונה?
סוג הפעלת המכונה: מכונות שונות מתוכננות להיות מופעלות ע”י מקורות כח שונים. קצב הייצור, הכוחות הנדרשים, מהירויות התנועות והדיוקים הרצויים יהיו שיקולים לבנייה של מכונה חשמלית, פניאומטית, הידראולית או אחרת.
סוג הטכנולוגיה: דוגמאות נפוצות יכולות להיות מכונה לעיבוד שבבי או מכונה לעיבוד בלחץ, מכונות לאריזה, מכונות לביקורת מידות, לריתוך להרכבה ועוד/
רמת האוטומציה: בתעשייה קיימות ונדרשות לעיתים מכונות פשוטות המבצעות פעולה בודדת או מספר קטן של פעולות, המופעלות באופן ידני. למכונות אלה תהיה רמת פיקוד אוטומטי מינימלי או אפסי. על הקצה האחר של הסקלה, נדרשות מכונות לביצוע פעולות רבות ומורכבות המופעלות באופן אוטומטי לחלוטין וללא התערבות אדם ברצף הפעולות.
סוג התעשייה: דוגמאות נפוצות יכולות להיות מכונות לתעשיית המזון, לתעשיית הדפוס, למחצבות, לתעשיית הפלסטיק ועוד.
גודל השוק: הכוונה היא לגודל השוק הייעודי של אותו סוג מכונות ולהשפעה של גודל השוק על האופי של בניית מכונות לשוק זה.
חשיבות בחירת חברה מנוסה וקפדנית
כפי שראיתם בניית מכונות הוא לא דבר של מה בכך, זהו דבר הנדרש חשיבה בכובד ראש ותכנון מדויק וקפדני. בהתאם לכל אלו, חשוב לבחור בחברה המקצועית ביותר לצורך בניית המכונה. מחפשים אחר חברה מנוסה ואיכותית? כדי להגיע אל הכתבות הנכונה, עליכם להקפיד על מספר נקודות חשובות. מה הן כוללות? בין היתר, את צוות החברה. כלומר, על צוות עובדי החברה להיות לכלול מהנדסים, מכונאים, יועצים ועוד; עובדים בעלייה השקפת עולם רחבה אשר יידעו לתכנן את המכונה ולבנות אותו בהתאם לצרכים שלכם.

תכנון ובניית מכונות היא ההתמחות שלGMS Technology . החברה מבצעת פרויקטים מרמת התכנון ועד להרצה מלאה של המכונה במפעל הלקוח.

מכונות לתעשייה
מכונות לתעשייה מכילות בתוכן מגוון ענק של סוגים שמלווה באינסוף שאלות. ביניהן כמה עולה שעת עבודה של כל מכונה? זה נתון מפתח בכל מה שקשור בתמחור של עבודות עיבוד שבבי. לאחר שתדעו את העלויות תדעו בדיוק כיצד וכמה להשקיע עבור המכונות למפעל או לעסק שלך. הכירו את חברת GMS Technology המתמחה בייצור ייבוא ושיווק מכונות לתעשייה.

מכונות לתעשייה – כיצד ניתן לתמחר את עלויות המכונה?
חישוב עלויות ותמחור הן פעולות חשובות ולעיתים אף קריטיות שכמדובר בתמחור של מכונות לתעשייה. על מנת לחשב את עלות שעת עבודה של מכונה, עלינו לחשב נתון נוסף. נתון זה נקרא עלות הבעלות הכוללת (באנגלית Total Cost of Ownership). מדובר במונח מתחום הכלכלה – זוהי שיטה לחישוב של העלויות שמתייחסות לרכישת ציוד או מכונות. החישוב כולל לא רק את עלות הרכישה של המכונה אלא גם היבטים נוספים של תחזוקה, כוח אדם ועוד.

נתון זה צריך להיות מחושב על כל התקופה בה המכונה תהיה במצב שמיש. לאחר שהשגנו את הנתון הזה, יש לחלק אותו במספר השעות שבהן היא תהיה בשימוש. לא נתייחס כאן לחישובים המתמטיים שנעשים אלא למרכיבים שיש להתחשב בהם בעת חישוב העלויות.

הסעיפים שיש לקחת בחשבון כאשר מחשבים את עלות הבעלות הכוללת:

עלות הרכישה של המכונה: מדובר במחיר הרכישה של המכונה והציוד הנלווה הבסיסי שלה.
מימון: בחלק זה נחשב את עלויות המימון שנלוו לרכישת המכונה.
אורך החיים של המכונה: אורך החיים של המכונה (בשנים): כמה שנים יעברו עד שתצטרך להחליף את המכונה באחת אחרת?
מתכלים: עלות שנתית של מתכלים: זוהי העלות השנתית של כלי עבודה, חומרי סיכה, תיקונים וכו'.
עושים את הבחירה המקצועית – בוחרים ב- GMS Technology
אנו שמחים כי הענקנו לכם ידע על תמחור המכונה והשלבים המתפתחים בתפעולה. הדרך היחידה אשר תוכל להבטיח את תקינותו ואחזקתו הנכונה של כלל הציוד התעשייתי שלכם תכלול פנייה אל שירותיה של חברת GMS Technology. חברתנו מקפידה על מתן השירותים המתקדמים ביותר בתחום תחזוקת ואחזקת מכונות אחסון חומרים מסוכנים והובלה שלהם, בניית מכונות לתעשייה, עבודות מסגרות לצד תיקון מכונות ו-cnc. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעמוד לרשותכם ולספק את המענה המקצועי ביותר בעבור כל בעיה או צורך.

מכונות לתעשיה יד שניה צורך בסיסי לעסק שלך
מכונות לתעשיה יד שניה הינם צורך בסיסי להמשך קיום העסק שלך. בין אם מדובר בתעשיית המתכת, תעשיית הפלסטיק ועוד, כדי שהתוצר הסופי יעמוד בדרישות הלקוח יש לפעול בהתאם למספר שלבים עיקריים. מעוניינים במכונה אוטומטית יד שנייה? זקוקים למכונה לסטודיו הכושר שברשותכם? כך או כך, צוות עובדי GMS Technology ישמחו לסייע לכם: החל משלב התכנון, הביצוע ועד שלב הייצור של המכונה.

מכונות לתעשיה יד שניה – חשיבות תחזוקת המכונות בתעשייה
חשוב מאוד להקפיד על תחזוקה נאותה לכל המכונות בכל מפעל. תחזוקה תקופתית למכונות כוללת בדיקת תקינות החלפים, המנוע וכל חלק במכונה. בבדיקות תקופתיות של מכונות עשויות להתגלות תקלות קטנות, שניתן לתקנן בקלות ובמהירות לפני שישביתו לחלוטין את עבודת המכונה ויגרמו לנזקים ולהפסדים.

גם ערנות של עובדי המפעל לבעיות קטנות בעבודתן של מכונות האריזה יכולה למנוע הפסדים גדולים ליצרן. אם אחד העובדים שמתפעלים את מכונות האריזה שם לב לשיבוש כלשהו בתהליך האריזה, לחלק במכונה שעובד לאט יותר או באופן חריג, הוא יכול להתריע על כך בטרם המכונה תתקלקל לחלוטין.

תחזוקת מכונות חשובה שבעתיים כשמדובר במכונות יד שנייה. ישנם מפעלים רבים, ובעיקר מפעלים חדשים שאין ברשותם הון עצמי רב, אשר מעדיפים לרכוש מכונות משומשות על פני מכונות חדשות. מכונות יד שנייה אינן בהכרח מכונות פחות טובות. לעיתים קרובות מדובר במכונות שעובדות מצוין, אך בעליהן נאלצו למכור אותן כיוון שפשטו את הרגל או הפסיקו לייצר את סוג המוצר הספציפי שנארז במכונה הזו. במקרים כאלו מפעלים רבים מעדיפים לקנות את המכונות הללו, כיוון שהן מבצעות בדיוק את אותן פעולות, אך עלותן זולה יותר לעומת מכונות חדשות.

מוצר מוגמר – במקסימום איכות- מכונות יד שניה
מרכזי האספקה של חברת GMS Technology הינם מהמתקדמים בתחום ומאפשרים לייבא מכונות ברמות דיוק ואיכות גבוהות ובפרקי זמן קצרים ככל שניתן. אנו מחויבים לעמידה בסטנדרטי איכות ללא פשרות ובעזרת צוות הייצור המקצועי, בקרי האיכות ומפעילי CNC מיומנים, אנו מספקים פתרונות מיטביים למגוון פרויקטים וצרכים. אנו מודעים לחשיבות אספקת מכונות ברמה הגבוהה ביותר המיוצרות ברמת דיוק מקסימלית. כל הזמנה אשר יוצאת מידינו מבוקרת באופן מלא על ידי מחלקת הביקורת בהתאם לתקנים המקובלים והאישורים. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונציגנו ישמחו לעמוד לשירותכם ולספק לכם את מלוא השירות.

יבוא מכונות לתעשייה
יבוא מכונות לתעשייה הוא נושא שצריך לחשוב עליו בכובד ראש ועל כן קיימים כמה קריטריונים פשוטים. האינטרנט מציע היום מגוון רחב של ספקים וביניהם גם לא מעט מפעלים. הבעיה הגדולה היא שבשיטוט באינטרנט ונבירה בים האתרים קשה מאד להבחין בין מפעל מקצועי ואיכותי לבין מפעל בינוני או אפילו ברמה נמוכה. לכן, אנו שמחים להכיר לכם את חברת GMS Technology, זו שתייבא עבורכם את המכונות המוצלחות והאיכותיות ביותר בשוק.

יבוא מכונות לתעשייה – איך מאתרים מפעלים מחו"ל?
מהם הקריטריונים לחיפוש מפעלים בחול שיספקו לא רק מוצרים איכותיים אלא גם במחירים אטרקטיביים ויאפשרו פעילות עסקית רווחית לטווח ארוך? התשובה לשאלה זו אינה חד משמעית – איתור מפעל מקצועי, איכותי המציע מחירים תחרותיים משול לעיתים לחיפוש מחט בערמה של שחת. אמירה זו נכונה שבעתיים כאשר מדובר במוצר חדש לפיתוח.

השלבים השונים:

חומרי הגלם, אתר של מפעל יכיל מוצרים העשויים מחומר גלם אחד או שניים, לא יותר ולעיתים ממשפחת מוצרים מאד מסוימת. לדוגמה, אם אתם מחפשים ספק למוצר עשוי ברובו מסיליקון, חפשו אתר המציג מוצרים עשויים סיליקון בלבד. אתר המציע מוצרי סיליקון לצד מוצרים מזכוכית, ממתכת וכיוצא בזה לרב אינו מפעל (מפעל ייצרני מתמקד ומתמחה בייצור מחומר גלם אחד או שניים לא יותר).
להיות הספק מפעל ולא חברת סחר הוא כמויות המינימום להזמנה שדורש הספק. מפעלים בעולם אינם מחזיקים מלאים במחסנים – בדרך כלל מדיניות הייצור היא ייצור פר הזמנה – אין מלאים! על כן, על מנת להפעיל קו ייצור, מפעל ידרוש כמות מינימלית גדולה יחסית פר מוצר. מפעל גדול וחזק ידרוש בהתאם כמויות הזמנה מינימליות גדולות (אלפים או אף עשרות אלפים מדגם) ומפעל קטן יותר או בית מלאכה ידרוש כמויות קטנות יותר (כמה מאות, לפעמים אפילו פחות).
לאחר שאיתרתם כמה מפעלים פוטנציאליים בהתאם לאמור מעלה, זה הזמן לשלוח פנייה לכל אחד מהם ולבחון את תשובותיהם ואת הצעות המחיר שיתקבלו.

נדאג לכם לחיים הרבה יותר פשוטים ליבוא מכונות לתעשייה
כדי לייבא את המוצר האיכותי ביותר ולהוציא אותו למדפים בהקדם, יש לבנות את המכונה המתקדמת והמקצועית ביותר. בשל כך, מומלץ לשתף פעולה עם GMS Technology. אנו מתמחים בבניית מכונות כמו גם בתחזוקה ובתיקון שלהן. זאת, תוך ניהולו של צוות רחב ומנוסה אשר יידע להוציא אל הפועל את הרצונות שלכם וכל זאת במחירים האטרקטיביים ביותר.

אחרי שעבדתם במשך שנים רבות על ההקמה הרעיונית של בית העסק שלכם והשקעת הון עתק בהקמה של חלל העבודה המתאים למשימה, הגיע הרגע שבו אתם צריכים הלכה למעשה להקים את פס הייצור. זה הוא שלב מקצועי שבו אתם לא יכולים לעבוד לבד, וקבלת ההחלטות מבוססת גם על הניסיון של צוותים שיודעים איך מתבצעת עבודת בניית מכונות לתעשייה, שלב אחרי שלב. ועל כן, אתם רוצים להפקיד את המשימה בידיים המיומנות והטובות ביותר, שיכולות להביא לכדי ביצוע את כלל הדרישות שלכם. כאן נכנס לתמונה השירות של אנשי חברת GMS technology שיכול לאפשר לכם תהליך בניית מכונות לתעשייה שמצליח לפגוע בול במטרה שלכם.

תהליך בניית מכונות לתעשייה – בזהירות ואחראית
כדי להבטיח שתהליך בניית מכונות לתעשייה יסתיים בצורה הטובה ביותר, אתם רוצים:

לעבוד עם צוות שמבין את הדרישות והציפיות שלכם. זו היא דרישת הבסיס, שמחייבת אתכם ליצור ערוץ תקשורת פתוח עם מהנדסים ואחראי ייצור מיומנים, שיכולים לדבר בשפה שלכם.
לעשות שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר – על מנת ליצור מכונות בטוחות לשימוש צריך להבטיח עבודה עם חומרי הגלם הכי מתקדמים שקיימים בתעשייה היום.
להבטיח תהליך התקנה מסודרת – בניית מכונות לתעשייה לא מסתיימת בתהליך הייצור של המכונה עצמה. אם אתם רוצים להבטיח שהמכונה עובדת כמו שצריך, אתם חייבים להתקין את המכונה במפעל שלכם בצורה מבוקרת ועל בסיס ניסיון של צוות מקצועי.
כל צורך שהוא, מקבל את המענה המקצועי ביותר
לא משנה איזה סוג של מכונה אתם רוצים וצריכים להתקין, ומה הם התנאים שיכולים להבטיח את איכות העבודה של המכונה שלכם. המשימה הראשונה בחשיבותה בתהליך ההקמה של מכונות לתעשייה היא הבחירה של הצוות שיבצע את העבודה בצורה הכי טובה שיש. ובדיוק לשם המטרה הזו, אנחנו בחברת GMS Technology מרכיבים צוותי עבודה שמתאימים לצרכיו של כל לקוח. כך שאתם תקבלו ליווי בתנאים אישיים ותיצרו את איכות העבודה שתוכל לקבוע את החוויה הכללית של השימוש בפס הייצור, לאורך כלל שנות הפעילות של המפעל שלכם.

התעשיה הישראלית עוברת מהשנים האחרונות תהליכי ייעול ושדרוג מתקדמים מאוד, אשר מאפשרים לכל תהליך היצור להיות הרבה יותר אפקטיבי. בזכות מגוון רחב של יכולות טכנולוגיות כמו גם נכונות לעבודה בתנאים הכי טובים שיש, יש יותר ויותר אפשרויות שעומדות בפניכם לאבזר את המפעל שלכם במצבים המתקדמים ביותר שקיימים בשוק. בדיוק מהסיבה הזו, אם אתם מעוניינים לבצע יבוא מכונות לתעשייה, עליכם לעבוד בצורה צמודה עם חברה מיומן ומנוסה שמסוגלת לתת לכם את התמיכה הנכונה לצרכי החברה שלכם. ידע מקצועי בתחום התעשייה הוא ידע נרכש, ולא לכל בית עסק יש מספיק ניסיון לתת לכם פתרונות איכותיים לשאלות שלכם. אנחנו אנשי חברת GMS Technology נשמח ללוות אתכם בתהליך החיפוש והבחירה שירותים איכותיים ומקצועיים בתחום התעשייה, אחרי שנים רבות של למידה ומחקר אקטיביים.

איך מתנהל תהליך יבוא מכונות לתעשייה?
תהליך הייבוא של מכונות הוא באופן בסיסי תהליך מורכב מאוד שדורש המון אישורים טכניים של רגולטורים שונים בישראל. אבל, כאשר אתם מבקשים לבצע תהליך יבוא מכונות לתעשייה, יש נותני שירותים שיכולים לעבור איתכם את כל השלבים לאורך הדרך, וכך להבטיח שאתם תקבלו שירות שנותן פתרון כולל. כמובן שאתם צריכים ליצור את תוכנית העבודה האולטימטיבית לניהול תהליך היבוא אל מול כל הגורמים השונים. וזאת בדיוק הסיבה שבגללה חשוב להבין מהי המטרה של המכונה שאותה אתם רוצים לרכוש, ואיך המכונה הספציפית שאתם מחפשים תענה על כל השאלות והבעיות בעסק שלכם. הגשת בקשה מסודרת, יוצרת את התנאים הטובים ביותר לקבלת אישורים מהירים ומאפשרת לכם להשלים את תהליך היבוא ללא בעיות נוספות.

האחריות שלנו והצרכים שלכם
ברגע שאתם מבינים שיש לכם צורך לבצע תהליך יבוא מכונות לתעשייה פזית ברור שצריך לעבוד אך ורק עם צוות מקצועי מיומן ומנוסה. אנשי המקצוע יכולים לקחת בשבילכם את האחריות על כל השאלות המורכבות לאורך הדרך, ובסופו של יום, לאפשר לכם לנהל את שגרת היום-יום במפעל שלכם בצורה הכי טובה שיש. כך שאנחנו בחברת GMS נוכל לספק לכם פתרון כולל לכל צורך.

מכונות לתעשיה יד שניה
מציאת פתרונות טכנולוגיים לצרכים תעשייתיים היא משימה שמתרחשת מידי יום ביומו בכל מפעל ברחבי הארץ. אנחנו תמיד שואפים להתפתח ולדחוף את הגבולות, כדי להפוך את התעשייה הישראלית למנוע הצמיחה הגדול ביותר במשק, אבל אי אפשר לעשות את זה מבלי שיש לכם את הבסיס הטכנולוגי הנכון ביותר לצרכים שלכם. מה שאומר שאתם חייבים לעבוד עם מכונות מתקדמות, אשר עולות לפעמים המון כסף. בחודשים ובשנים הראשונות לקיומו של המפעל שלכם, קשה להוציא כאלו סכומי כספים בלי בקרה הוא מבלי לפגוע בתהליך הייצור. כתוצאה מכך, בעלי עסקים רבים מבקשים למצוא מכונות לתעשיה יד שניה, בעזרת אנשי הצוות המיומנים של חברת GMS שיכולים לתת את התמיכה בכל שלב לאורך הדרך.

מה היא חשיבות של רכישת מכונות לתעשיה יד שנייה?
הרכישה של מכונות לתעשייה יד שניה, היא לא עניין של מה בכך. קודם כל בהחלט מדובר על חיסכון כספי ברמה גבוהה במיוחד, שמאפשר לכם לקחת את הזמן ולטפל בבעיות יותר דחופות בעסק. אבל מעבר לכך, זה הוא גם פתרון טכני לצרכים מאוד מיוחדים שלא תמיד אתם יכולים למצוא בשוק המכוניות החדשות. יש מכונות שנועדו לבצע פעולה אחת מיוחדת במינה, שחוזרת על עצמה באופן קבוע ומאפשרת לכם ליעל בצורה משמעותית את פס הייצור. ואם אין לרשותכם ספק שיכול לתת לכם גישה למכונה כזאת בהקדם האפשרי, יכול מאוד להיות ששווה לכם לפנות לשוק יד שניה כדי להבטיח שאתם בוחרים במוצר הנכון והטוב ביותר.

לא צריך לשרוף את התקציב בתהליך ההקמה
קולט לבזבז כספים בצורה בלתי נשלטת. לכן, דווקא בתחום הרכש שאתם רוצים לקבל את השירות הנכון ביותר של צוותים מקצועיים ומיומנים, כדי לבנות את סל הרכש בצורה מאוזנת. אנחנו, אנשי המקצוע של חברת GMS Technology מסוגלים לאפשר לכם לקבל את המענה הרחב והנכון ביותר לצרכי המפעל שלכם. זאת על בסיס שנים רבות של עבודה בתחום המכונות והיכרות עם שוק המכונות הבינלאומי והמקומי. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להסביר לנו מה הן הדרישות שלכם, ואנחנו נבצע בצורה מושלמת.

עמודי האתר
SOCIAL SHARE